Klachtenregeling
We vinden het heel belangrijk dat je tevreden bent over ons onderwijs. Onze school moet een veilige en vertrouwde plek zijn voor iedereen. Klachten nemen we dan ook serieus. We doen er alles aan om die snel en goed op te lossen.
Als je klachten hebt, kun je die het beste eerst bespreken met je docent, mentor, coach, (studie)loopbaanbegeleider of teamleider. Meestal vinden we meteen een oplossing. Lukt dat niet, dan start de klachtenprocedure. Op de website staat onze klachtenregeling: www.aeresmbo.nl/over-aeres-mbo/regelingen-en-statuten. Hier vind je ook het Formulier loket rechtsbescherming.
Voor een veilig schoolklimaat
Hoe Aeres MBO omgaat met sociale media lees je in het Protocol social media.
Bij Aeres MBO is pesten onacceptabel. Het Protocol anti-pesten op de website beschrijft wat we onder pesten verstaan en hoe we daarmee omgaan.
Aeres MBO hanteert een meldcode voor huiselijk geweld en mishandeling. De meldcode is te vinden op www.aeresmbo.nl/over-aeres-mbo/regelingen-en-statuten.