Klachtenregeling
We vinden het heel belangrijk dat je tevreden bent over ons onderwijs. Onze school moet een veilige en vertrouwde plek zijn voor iedereen. Klachten nemen we dan ook serieus. We doen er alles aan om die snel en goed op te lossen.
Als je klachten hebt, kun je die het beste eerst bespreken met je docent, mentor, coach, (studie)loopbaanbegeleider of teamleider. Meestal vinden we meteen een oplossing. Lukt dat niet, dan start de klachtenprocedure. Op de website staat onze klachtenregeling: www.aeresmbo.nl/over-aeres-mbo/regelingen-en-statuten. Hier vind je ook het Formulier loket rechtsbescherming.
Omgaan met sociale media
Sociale media zijn niet meer weg te denken uit onze wereld. Bij Aeres MBO leer je de voordelen van sociale media te gebruiken. We bespreken ook de nadelen ervan. Hoe Aeres MBO omgaat met sociale media, lees je in het Protocol social media. Deze is te vinden op onze website: www.aeresmbo.nl/over-aeres-mbo/regelingen-en-statuten.
Tegen pesten
Bij Aeres MBO is pesten verboden. Iedereen moet zich veilig voelen op school. Ons Protocol anti-pesten beschrijft hoe we omgaan met pesten. Aeres MBO heeft ook een meldcode voor huiselijk geweld en mishandeling. Zo willen we studenten helpen die te maken hebben met geweld of mishandeling. Het protocol en de meldcode zijn te vinden op www.aeresmbo.nl/over-aeres-mbo/regelingen-en-statuten.
Meldcode voor huiselijk geweld en mishandeling
Aeres MBO hanteert een meldcode voor huiselijk geweld en mishandeling. De meldcode is te vinden op www.aeresmbo.nl/over-aeres-mbo/regelingen-en-statuten.